מסך ירוק לחינה

מסך ירוק לחינה זה רק אצל המלך הירוק. המלך הירוק מומחים בהפקת מסכים ירוקים לכל סוגי האירועים. אצלנו תמצאו אפשרות להנות ממסך ירוק בחינה שיהפוך את האירוע שלכם ליוקרתי ומיוחד. 

קצת הסבר על מסך ירוק באירוע חינה : אם עד היום מסך ירוק לאירועים היה נחשב לאטרקציה ששייכת רק לחתונות היוקרה, אנחנו החלטנו לעשות שינוי ולהביא לכם מסך ירוק במחירים הוגנים לכל סוגי האירועים. אצלנו תמצאו חבילות משתלמות במיוחד להפקת מסך ירוק במחיר שפוי והוגן. מה שאומר שלא משנה מה התקציב שלכם לאירוע ואם אתם רוצים להפוך את האירוע להיות יותר יוקרתי ומיוחד כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להוסיף מסך ירוק שיהיה עמדת צילום עצמית שבה כל אחד מהאורחים בוחר את הרקע ואת היצרתיות שבתמונה כמו שרק אנחנו יכולים לתת לכם.

מסך ירוק לחינה
מסך ירוק_640x426

איך עובד מסך ירוק בחינה

אז איך בכלל האטרקציה המיוחדת הזאת של מסך ירוק עובדת באירוע חינה? (וגם בכל אירוע אחר).

הקסם מתחיל כמה ימים לפני האירוע, אנו נשלח לכם אפשרות מסגרת לתמונה מתוך מאגר מסגרות או נכין לכם מסגרת לפי התאמה אישית שכוללת בתוכה את הלוגו של האירוע או שאם לכם לוגו לאירוע אנחנו נכין לכם לוגו אישי שיוכל ללוות אתכם גם לחתונה שאחרי החינה. 

אחרי שיש מסגרת אנו מגיע למקום של האירוע עם הציוד המתקדם שלנו. נקים עמדת צילום מתקדמת שכוללת בתוכה מצלמת DSLR שתפיק את התמונות המיוחדות והטובות ביותר. אחרי שהקמנו את העמדה, אנו מוסיפים בכל עמדה גם אביזירים לצילום שכל אחד יוכל ליצור את התמונה היצרתית והמיוחדת ביותר.

שהעמדה מוכנה עוד לפני שהאורחים מגיעים לחינה אפשר להתחיל בחגיגה. בעמדת הצילום יש איש צוות שתפקידו להנחות את האורחים ולעזור להם לתפעל בעמדת הצילום. יחד איתו נמצא איש צוות נוסף שתפקידו לפתח את התמונות שצולמו ולהדביק אותן על דף מגנט דביק.

אפשר לבחור או להדפיס על דף מגנט או להפיק תמונות שיהיו עם מסגרת קרטון מעוצבת וייחודית שאותה ניתן או להניח או לתלות.

בעמדה כל אחד יכול לבחור מתוך מאגר של מעל 120 רקעים שמחולקים לפי קטגוריות את הרקע שהוא רוצה. יש לנו רקעים של מקומות בעולם, ספארי עם חיות, מגרשי כדורגל וספורט, אפשרות להצטלם עם הכוכבים הגדולים ממש כמו בהווליוד. 

בנוסף, אנחנו יכולים להפוך את הרק הירוק גם ללבן ואפשר לעשות תמונות עם רקע לבן ואביזירים.

מה זה מסך ירוק לאירועים_640x426

שאלות ותשובות

יש לכם המון שאלות שעולות לגבי מסך ירוק לחינה, אז הנה התשובות לכל השאלות שלכם.

העלות של מסך ירוק לחינה אצלנו היא מחיר הכי זול ומשתלם והיא רק 690 ש"ח בלבד.

אין ספק שאלו שני אטרקציות מאוד מבוקושות שיש להן המון יתרונות. אבל אטרקציית מגנטים לאירועים בזול היא כבר אטרקציה שיש אותה בכל אירוע ואם אתם רוצים משהו מיוחד שיהפוך את האירוע שלכם ליוקרתי ומיוחד יותר אז אין ספק שמסך ירוק לחינה זאת אטרקציה שתהפוך את האירוע ליותר מיוחד.

כל התמונות שצולמו במהלך החינה בעמדת מסך ירוק שלנו נשלחות אליכם ואתם יכולים לשתף ברשתות חברתיות את התמונות ואפילו יש אפשרות להעלת תמונות באופן ישיר לאינסטגרם.